lördag 18 april 2009

Tänka sig att detta skulle behövas :P

Ärade läsare!
Det har visat sig att det finns läsare som nu tror att det pågår ett kyrkobygge på Järvafältet och att jag vid sidan av studier och en massa frivilligengagemang ska vara föreståndare för denna församling. Jag vet inte om det finns fler som tror det så därför skriver jag detta. Jag ber er att kolla datumet då jag tillkänna gav startandet av Djärva kyrkan (LBKFK). Ni ser då att det var den första april.
Till alla er som gått på er vill jag säga tack! Ett gott skratt förlänger ju livet och det har ni gett mig. Vill ni ge er till känna er det upp till er ;)

Ps. Jag tycker att församlingsplantering är goa grejer och det finns grejer på G i olika sammanhang jag är med i, men det får framtiden utvisa men det blir inget som det jag skrev om i inlägger på första april.

Många hälsningar från en sömning Clas!

1 kommentar: