torsdag 28 oktober 2010

Nystart och uppfräshning

Hej läsare!
Ni ser att bloggen ser ny ut. Ni ser rätt!
Borta är det flashiga latinet och det tunga svarta.
Det var dags för lite förnyelse.
Jag hoppas att min strävan att göra bloggen mer lätttillgänglig kommer visa sig i mer än bara designen. En annan förhoppning jag har är att inläggen kommer att komma tätare. Det innebär förmodligen kortare inlägg men det kan det vara värt :) Snart kan ni vänta er ett väldigt spännande gästblogg från Maria (http://fenix.bloggplatsen.se/)

Jag mottar fortfarande förslag på vad ni vill jag ska blogga om! Vad vill ni se här?

Det var allt för denna gång :) Förövrigt kan jag tipsa om mitt knasgästspel hos Sofie: http://craxyknas.blogg.se/

Frid till er läsare!

3 kommentarer:

  1. Något uppmuntrande, insiktsfullt eller annat bra.
    Inte för långa inlägg. Det brukar kännas så tradigt att läsa då. =)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du ska börja blogga lite oftare :)
    Jag önskar jag kunde bli mindre aktiv i min blogg, men det blir man väl sen när man har jobb eller skola att tänka på

    SvaraRadera
  3. Vad kul, det ser verkligen bättre ut med mer ljus!
    Och kortare inlägg är inte något negativt! Självklart är det kul att kunna följa ett resonemang helt och hållet, men på en blogg blir det lite tröttsamt... faktiskt.

    Lycka till!

    SvaraRadera