lördag 14 november 2009

"Always laugh when you can. It is cheap medicine." - Lord Byron

Igår (fredag) satte jag mig på buss 777!
Min destination var Borås, dit jag nu anlänt för att göra en visit hos Broder Kristian över helgen.

Angenämt som alltid :) Mycket humor och mycket allvar när vi umgås. Samtala om sådant som man kan vänta sig att två bröder i Kristus som är i sina bästa år kan prata om.

Igår kväll blev det sen studentpub följt av surrealistisk film ("After Hours"). Konstig film om en natt i New York, på nån konstig vänster så var den faktiskt bra :)

Så idag har det blivit en visit i kristna bokhandeln här i Borås och sen i filmaffären hemmakväll. Där köpte jag Ghostbusters boxen och Jurassic Park boxen för 199:- Fett nice. Sen har vi mest hängt här i Kristians rum. Han har pluggat och jag gjort annat vettigt :)

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar